رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور گفت: در آینده‌ای نزدیک بزرگراه شهید حکیم به صورت زیرگذر از محدوده بلوار تعاون عبور خواهد کرد.

سرهنگ مصطفی زینی وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک بزرگراه شهید حکیم به صورت زیرگذر از محدوده بلوار تعاون عبور خواهد کرد و دسترسی محله شهر زیبا و محله آن باز می‌شود و طول سفر کاهش می‌باید.

وی افزود: دسترسی بزرگراه شهید ستاری به شهید لشگری غرب را نیز خواهیم داشت و بواسطه آن حجم ترافیک از دوربرگردان‌هایی که در بزررگراه شهید لشگری قبل از میدان آزادی وجود دارد کاسته خواهد شد.

سرهنگ زینی وند بیان داشت: همچنین احداث دوربرگردان غیرهمسطح را در بزرگراه شهید همت محدوده اشرفی اصفهانی و دسترسی راستگرد از بزرگراه شهید همت به اشرفی اصفهانی را خواهیم داشت.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ابراز کرد: با توجه به احداث و تکمیل این پروژه، انحراف ترافیکی‌هایی را نیز خواهیم داشت که از شهروندان عزیز تقاضا داریم ضمن صبر همکاری لازم را داشته باشند. 

وی گفت: تکمیل تقاطع آبشناسان – جنت آباد را در دستور کار داریم که یکی از تقاطع‌هایی است که سال گذشته احداث آنرا وعده داده بودیم که در دستور کار جدی قرار دارد و ان شائ الله شاهد احداث یک زیرگذر در این محدوده خواهیم بود که دسترسی‌ها به صورت کامل و غیر همسطح انجام و بدون تداخل بار ترافیکی دسترسی‌ها در دسترس خواهد بود.

برچسب ها: راهور ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار